#27
Ez az egész értelmezés sajna jellemző lenne a filmre.
10 perceket tölt el tök lényegtelen dolgokkal, mint pl azzal, hogy a háztartási robot emberszerűségét ecsetelje az elején, miközben a többi ember űrhajóra kerülése nagyjából homályba vész, mondjuk aztán a rendező egyszerűsíti is velük a képletet rendesen. Aztán a film lassú és ilyen figyelemelterelő motívumokkal tele levő első fele után a feka kapitány egyszercsak benyit és elmondja, hogy mi a rejtélyeknek a megoldása.
Na bameg!?
Ő meg honnan tudja? Ja benne volt a forgatókönyvben!
Azért ha találunk az űrben egy elhagyatott bázist, ahol valami gáz történt, arra nem csak olyan magyarázat lehet, hogy a W-Y cég "külsős" megfelelője akart természetesen bájófegyvert csinálni.
Ha valaki beesik Kolontárra és látja a tragédiát az nem a Mal Zrt titkos fegyverkísérleteinek a következménye. Szal a világ azért bonyisabb az ilyen nézőpontnál hogy :Csaknehogy a t...-ák kezébe kerüljön/ .....(valahol) meg éheznek!
Kár, hogy a rendező belement ebbe az utcába, a többségében mások által megteremtett klisék riszájklingját láthattuk hatalmas költségvetéssel.
A CSK, vagy a Sliders sorozatban viszont, mivel kevés volt a pénz ezért ott néha az ötletekből csináltak filmet, ami viszont nem kerül semmibe.
Sajna viszont ez a film egy ugyan olyan Alien képre történő onanizálás, mint az AvP sorozat, ugyan az amit Lucas is csinált a SW-vel, az új trilógiával.
A maszti viszont az a műfaj, ami csak az elkövetőre tartozik.
Az, hogy Scott mire élvez és mire nem a saját és mások korábbi munkáiból arra én nem vagyok kíváncsi, én újdonságokra vágyok.