• lordsithlord
    #24
    Hogy mit tehet egy ügyfélszolgálatos? Elég sokat.

    Felveheti a hibajegyet, tanácsot adhat (természetesen sablon szerint) a teendőkről, esetleg ha úgy látja, hogy a sablon nem elég, kérheti technikus segítségét, vagy továbbíthatja is a hívást.

    Én már alapon eljutottam odáig, hogy ha az ügyintéző nagyon magyarázza az igazát akkor tovább lépést kérek és megkérem, hogy kapcsoljon tovább a technikusokhoz. Akadt már olyan is, hogy a technikus se tudott segíteni (megjegyzem, ez elég ritka), olyankor ők már kérés nélkül kapcsoltak egy mérnököt. És tény, hogy volt már olyan, hogy a mérnökkel se értettem szót, olyankor jöhet az, hogy akkor küldjenek ki valakit, hátha a szerelőjük érti is a problémát.

    Tehát megvannak a megfelelő emberek, akiktől lehet tanácsot kérni, csak nagyon sokszor az ügyfélszolgálatos csak külön kérésre kapcsol tovább (és persze akkor is te vagy a problémás ügyfél).