• Szefmester
    #11
    Kivéve ha a szerződésedben az áll hogy egy év alatt 24 óra internetkiesést garantálnak. Ha azon felül történik probléma akkor kompenzáció várható! Ilyen 8óra/hónap tempóban a nyár végére már kezdhetik is nyomni az árengedményeket a számlán. :/

    Mellesleg nem létfontosságú a net, ellenben ha már fizetek a szolgáltatásért, és tőlem el van várva hogy teljesítsem a szerződési feltételeket, és ha csak egy napot késnék a csekkbefizetéssel már problémáznának meg pótdíjakat rendelnének ki a havidíj mellé, akkor engedtessék meg nekem az a luxus hogy panaszkodjak a szolgáltatás milyenségéért.

    Nem hívtam fel a szolgáltatót mert inkább csináltam mást, ellenben ha a sablon szöveggel jöttek volna hogy húzzam ki a kábelt majd vissza akkor csak annyit tudtam volna mondani hogy ezeket tettem meg:

    Router szoftveres rebootoltatása
    Router Hardveres rebootoltatása
    Gép újraindítása
    Gép kikapcsolása, majd pár perccel később bekapcsolása
    ipconfig /release, és ipconfig /renew parancsok írogatása pár alkalommal
    egygombos release/renew kérés rendszerbeállításokban
    hálózat frissítése
    tartalék gép rendszerbehelyezése (és másolgatás a két gép között a routeren át)
    A fentiek variált próbálgatása szimultán (gép és router kikapcs-bekapcs)

    Azt hiszem ezek után kijelenthetem hogy nem nálam volt a gond és megpróbáltam majd mindent hogy kiderítsem nem e nálam van a gond. A fibernetes ügyfélszolgálatos pl annyira hülyének nézett hogy a windows reinstalt javasolta egy ilyennél, majd egy másik üsz-esnek feltűnt hogy náluk van a gond és egy gombnyomás után már ment is minden. Gondolom itt is ez volt a gond. De lehet hogy túl sokan akartak tengerimalacot letölteni, meg a kutyákkal csináltatták a HD-SD csont tesztet...

    Undorító ahogy a marketinget tolják az ember arcába nap mint nap, minden lehetséges formátumban, és amikor teljesíteni kéne a szolgáltatást már csak mentegetőznének, és gyártanák a kifogásokat, és ahogy a cikkben is írják korlátozzák a forgalmat.