• lordsithlord
    #3
    A hálózatot ugyan nem ők üzemeltetik, hanem csak bérli, de az infrastruktúra egy mobil szolgáltatónál ennél jóval több elemből áll.

    Ha megnézed, a TESCO és Lidl jelenleg azzal tud felhasználókat szerezni, hogy lényegében "eldobható" mobilokat árul, azaz baromi olcsó készülékeik vannak. A Tesco ráadásul jól is reklámozza magát, hiszen bár nem olyan jók a percdíjai, de sokan beeszik azt a szöveget, hogy megduplázzák a keretet.

    Valóban, ha ki tudnak találni valami egyedi szolgáltatást, akkor az billenthet feléjük a mérleg nyelvén. Ugyanakkor persze az kell, hogy ez a szolgáltatás a felhasználók számára használható is legyen, ne csak jól hangozzon, hogy nekik ilyenjük is van.

    A mobilszolgáltatás egy egészen más iparág, mint a hardvergyártás (vagy ha úgy tetszik, gyártatás). Míg a hardvereknél könnyen lehet tömegbázist kialakítani úgy, hogy elhitetjük az emberekkel, hogy a készülékük valamiben sokkal jobb, mintha másét használnák, ugyanez egy mobilcsomaggal már nem feltétlenül működik.