
Hivatalos oldal :: Hivatalos facebook :: elderscrolls.hu :: Tamriel Történelmi Tudástár :: Magyar guildek @ ES HQ
TÖRLÉSRE KERÜLŐ HSZ-EK: TROLL, OFF, SPAM, FLOOD, SZEMÉLYESKEDÉS, KÖZÖSSÉGBOMLASZTÓ VISELKEDÉS
MAGYAR SZÖVETSÉG
-
#20933
Egyetértek, nem kell egész nap játék előtt ülni, de azért az sem normális, hogy tavaly szeptemberben érkezett utoljára group dungeon, és orsiniummal az utolsó értelmes tartalom. A hc arcok is örültek a Thief guildnek, meg a DB-nek, de annak már kevésbé, hogy összesen 15 küldetést sikerül a dlc-be belepréselni, és ebből 10 a fősztori.
A ráérőbb játékosoknak is csak annyi baja van, érthetetlen, hogy volt Orsiniummal egy jó sztori, egy jó terület, jó és hasznos ismételhető küldik, volt értelmes loot, meg minden, azóta meg kijött két dlc, amiben ez még nyomokban sem lelhető fel. Ha publik dungeon, akkor hasonlítsd össze az orsinium és a db dungeonját. Látható és érezhető a különbség.
Az a gond és te is azt hiszed, hogy a hc játékosok mindenért sírnak és nekik teljesen mindegy mit kapnak, de ez nem igaz. A HC mmo játékosok 80% már 1 éve abbahagyta a játékot, ahogy a pvp-s csapatok hasonló arányban is már rég leléptek. A csapat szinten játszó játékosok, akik mondjuk nem tartoznak a full casual heti 4 órás kategóriába, értetlenkednek, talán jogosan, ha egy mmo-ért fizettek, fizetnek éves szinten 40 rongyot, vagy egy rakás koronát vesznek a dlc-re, akkor miért nem sikerül legalább 1 csapatos akármit belepréselni a játékba 3 havonta, de minimum 6 havonta és ha már nem sikerült, miért 1 hét (ráérősen) végigjátszani a tartalmat, valamint, miért halnak a boss-ok 3 mp alatt, valamint miért nincs értelmes ismételhető küldetés a dlc-ben.
Én azt gondolom, hogy akik játszanak normál időmennyiséget, és valamennyire tudják is mi a történés, jogos a felháborodásuk, akiknek meg heti 2-4 órája van egy játékra, annak meg teljesen mindegy, mivel ennyi idővel sose ér még az alapjáték főküldijének a végére sem.
Még annyit hozzátennék, hogy az általad emlegetett hc arcok eu szinten is max 100-200 főről beszélünk, meg még max ugyanennyi pvp-s, akik sokkal többet próbáltak segíteni a fejlesztőknek, mint bárki más. Ők találják meg a hibák nagy részét, ő próbálják le a tartalmakat, stb... Szóval a fórumokon található rinyálások nagy része, nem tőlük származik, hanem az elégedetlen átlag casual játékotól.