sybbf8.jpg
Hivatalos oldal :: Hivatalos facebook :: elderscrolls.hu :: Tamriel Történelmi Tudástár :: Magyar guildek @ ES HQ
TÖRLÉSRE KERÜLŐ HSZ-EK: TROLL, OFF, SPAM, FLOOD, SZEMÉLYESKEDÉS, KÖZÖSSÉGBOMLASZTÓ VISELKEDÉS

MAGYAR SZÖVETSÉG

ELDER SCROLLS ÚTMUTATÓ

  • PiszkosFred
    #149
    Ahogy a mondas tartja, igazan magasrol lehet a legnagyobbat esni. A TES szeria minden tagja magasan megelozte a korat, es korszakalkoto volt, mind grafika, mint jatekstilus tekinteteben az rpgk kozott. A jatekosok ohatatlanul is ehhez fogjak az mmo-t hasonlitani. Pont ezert akarjak legalabb a szabadsagot, a szabad, kotottseg nelkuli kalandozast megtartani. Hogy sikerul el, kiderul.

    Nincs aggro, nem lesznek classok, skill alapu fejlodesrendszer lesz, minimalis instanceolt terulettel, millio rommal, dungeonnal, kriptaval, es a vegen egy totalis haboruval 3 frakcio kozott. Grafika - mivel mmo lesz - nem lesz Skyrim szintu, de ha a jatek elmenyt nem cseszik el, akkor a grafika lesz a legkisebb dolog. A designerek nem ujak a TES vilagaban, hanem a jatekot eddig is keszito csapat Bethesdas fiuk, akikhez felvettek 200-220 olyan embert, aki ert az mmo technikai oldalahoz (motor, netkod, stb). Ennek ellenere, el lehet kemenyen cseszni a dolgot, de bizzunk mar egy picit valamiben, ne rohanjunk mar egybol eret vagni, jo szokasunkhoz hiven :D