• torreadorz
    #91
    "1. Ahogy írtam láttam AB fejet BELÜL víztől berozsdálva beállva."

    Ez nem bizonyiték hogy vizezik a benzint. Mellesleg viz természetes uton is kerülhet a benzintartályba, pl. páralecsapódás. Ez azonban minimális mennyiségü.

    "2. A net is hemzseg az infóktól hol szar vizezett a benzin de ez téged ne zavarjon gyere az idióta fajsúj táblázatokkal a gond csak az hogy ettől még ha 1 liter benzinhez hozzányomsz minimálisan vizet attól még az autó elmegy, a vízmennyiségtől függően a gyújtás csörög az autó fulldokolhat leállthat ráadásul az injektorok halálát javarészt a szarminőségű vizezett benzin is okozhatja"

    A net olyanoktól is hemzseg akik szerint nem jártunk a Holdon, meg hogy az ember képes fényevővé válni. Ettől ez még nem bizonyiték.

    Másrészt, mi értelme van minimális mennyiségü vizzel keverni a benzint a benzinkutasnak? Ennél sokkal olcsóbb és veszélytelenebb ha kihagy egy-két adalékanyagot a benzinből. Ha minimális vizet tenne a benzinhez azzal semmit nem keresne, ámde ha lerobban tőle egy-egy autó vagy kap egy ellenörzést és ez kiderül nagyon megüti a bokáját.

    Továbbá igencsak kiváncsi vagyok, hogy hogyan kivitelezed a minimális viz belekeverését a benzinbe.
    Mert ha láttál volna már benzinkutat belülről (de az autóban is kételkedem), akkor tudhatnád, hogy a szivattyú nem a földbe süllyesztett tartály aljáról szivja a benzint - mert ott felhalmozodik a trutyi - hanem jóval feljebb. Megjegyzem ez az autoknál is igy van, az üzemanyagszivattyú nem a tartály aljáról szivja a benzint hanem feljebbről, igy a tartály aljában mindig maradni fogni 1-2 liter benzin akkor is amikor a kocsi már leállt a benzinhiánytól.

    Az a hülye fajsúlytáblázat meg azért jó, mert abból látszik hogy a viz nehezebb mint a benzin, tehát lesüllyed a tartály aljára,tehát a szivattyú nem képes vizet szivni csak ha már annyi viz gyült össze tartály aljában ami eléri a cső szintjét. Ekkor azonban már nem minimális vizet fog szivni, hanem vizet, amitől a kocsid nem szétrozsdásodik hanem be sem indul.
    Másrészt a kocsidban is ugyanez a megoldás van ahogy említettem, tehát az autód sem igazán tud vizet szivni mivel az ott is a tartály alján gyülik össze csak amikor már az alja full viz, de az azt jelenti hogy több liter viz van a benzintartályodban... A kocsid ekkor sem fog elindulni.

    Szóval fránya dolog az a fizika, de ez már csak ilyen. Ezután kiváncsi vagyok milyen autószerelő lehettél...

    ui:
    egyébként amit a köznyelv vizezett benzinnek hiv az nem más mint trutyis benzin. Annyi a lényege hogyha a földbe süllyesztett tartályt nem tisztitják megfelelően és az előirt idöközönként vagy kicsi a forgalom egy kútnál, akkor felhalmozódik a trutyi a tartályban és a szivattyú ezt a benzint/gázolajat szivja. Amikor ez bekerül a kocsidba, akkor modern dieseles esetén tönkrevághatja a szürőket illetve más kocsiknál is lerakodásokat, szürő eltömödéseket stb okozhat annak minden tünetével. Sajnálom hogy autószerelőként még ennyit sem tudsz...