Space Station 13
  • Zero001
    #405
    Na az is újdonság volt nekem, hogy a teljes test augmentáció űrállóvá tesz. Nem sebez a nulla nyomás meg a hideg. Lelassít ugyanúgy a fagyás, de nem bánt.

    Úgy sikerült ez, hogy RD voltam varázslós körben, kifejlesztettem a kézi lézerágyút, kértem lojalitás implantot és rendes tűzvezérlőt a fegyverbe, átoperáltattam magam, beültettettem az anti-drop implantot és a medical hud implantot, szal full teljes kiborggá fejlesztettem magam, és elindultam a varázslóra vadászni. A lézerágyú nem fért be egy normál zsákba, úgyhogy csináltam egy bag of holdingot is.
    Azt felejtettem el, hogy a kézitele nem szereti a bag of holdingot, úgyhogy egyszer amikor használni akartam, össze-vissza pakolászott az állomáson, majd ki az űrbe, ahol meg lemerült.
    Aztán meglepődve tapasztaltam, hogy nem fáj az űr. Szépen lassan körbesétáltam az állomáson és visszajöttem a menekülőszárny zsilipjén.

    Agyi implant előtt nagyon nem árt egy fejcsere egyébként, az agyműtét vagy 70 brute-ot sebez és erős vérzést okoz, és az implant beültetése nem gyógyít vissza, mint a robottestrész beültetés, szóval még a sikeres műtét után is simán bele lehet halni. Lecserélt fejjel viszont csak három gyors hegesztés a fejen, és már kész is, 100% HP.
    Ja, és a genetikalaborban a majmokból csinált embereknek nincs vércsoportjuk, bárkinek adhatnak vért, mintha O- vércsoportúak lennének.

    Ehhez kapcsolódóan: nem árt, ha a karaktereknek AB+ vércsoportot állítotok be, hogy bárkitől vehessetek vért. Egyszer majdnem kinyírtam magam, mikor magamba toltam A- os karakternek A+ os vért...

    A vérhiány meg egyébként úgy működik, hogy ahány százalék vér hiányzik, kb annyi fulladás sebzés folyamatosan van, és nem múlik el, amíg a vér vissza nem szerződik/termelődik. 80%nál már idegesítően halványul-világosodik az egész képernyő, alatta rendszeresen elájul a karakter(lehet, hogy csak futva, és a séta segít), és kb 50% alatt már fel sem ébred magától.