#8
Amekkora port vertek körülötte 2004-ben, akkora fail lett a játék megjelenéskor.
Emlékszem, akkoriban mindenki az új Unreal Engine-re volt rákattanva, aztán ez a program egyfajta technológiai átmenet lett volna a Doom 3 és az UE 3 között.
Aztán amikor megjelent, volt kb. Doom 3 szintű vizuális megjelenítés, az ég textúrája a 2000-2002 magasságában megjelent játékokat idézte.
Unalmas, repetitív, idétlen története és szar zenéje volt.
A multi egy az egyben a Q3-ból lett átemelve, akkorra már az UT 2004 is mérföldeket vert arra a multis játékmenetre, amit a Q4 hozott.
Mindezt úgy jrom, hogy a Q3 az egyik örök kedvencem, talán egyetlen más multis fős-el sem játszottam annyit, mint azzal a játékkal.
Sajnos ID-ék már rég kiestek a játékból, a Quake 3 óta nem tudtak semmit sem letenni az asztalra. Remélem egyszer még talpraállnak.