• dyra
    #11
    Ezek le vannak maradva. Vegyenek példát a Google-ról. Ott olyan mint ügyfélszolgálat nem nagyon létezik. Elolvashatod a hibaelhárítót +felmehetsz a fórumra és imára kulcsolt kézzel fohászkodhatsz az úristenhez, hogy segítséget kapj.
    Ezek a cégek teljesen elvannak varázsolva. A "bizniszhez" szükség van "személyes" kapcsolattartásra. Pár éve egy cég ahol bemelóztam csináltatott egy penge weblapot, hogy az ügyfeleik online tudjanak rendelni. És mi történt? Vissza estek a megrendelések ugyanis az ügynökök még fogták a megrendelő kezét mikor a rendelést feladták ez az online rendelési módban szépen lehalt.

    Szóval visszaálltak az "elavult" módra lévén több pénzt hozott a cég konyhájára.

    Nyomathatják ezeket a technikai hülyeségeket a levelezés egy több ezer éves dolog, az a cég amelyik száműzi simán maga alatt vágja a fát.