• narumon
    #149
    "Garanciára visszatérve: nem ingyenes nemzetközi garancia kell, hanem kockázatvállalás, azaz a gyártó ne csak az alap garanciát vállalja."

    És ki dönti el, hogy mi az alapgarancia? Magyarország szerint nézed? Akkor 1 év. Mondjuk 10.000 Ft alatti termékre nem kötelező 1 év garanciát vállalni, tehát ha egy pendrive-ra megadják az 1 év garanciát az már nagy bizalom, hiszen túllépték az alap garanciát? Vagy mégis mi alapján számolsz?
    Egyébként szerintem abban egyet értünk, hogy én is kevésnek találom az 1 év garanciát, de mivel még soha nem ment tönkre apple termékem, így annyira nem érdekel mit vállalnak rá amikor 4-5 év múlva is tökéletesen megy a telefonjuk mondjuk. Szerintem a személyes tapasztalat fontosabb mint a cég garancia vállalása. (Pl itt a forumon is írtam már le, hogy egyszer vettünk egy Samsung mosógépet - 3 év garanciával, a 3 év alatt vagy 5x szart be és állt - ergo én valószínűleg soha a büdös életben nem fogok többé Samsung mosógépet venni még akkor sem ha 5 vagy 10 év garanciát ad rá a Samsung - maradok a Whirpool, Siemens kategóriánál azok csak mosnak és mosnak)