• Szefmester
    #78
    A mai konzolos játékok grafikája nagyrészt pont elég. Amiben fejlődnie kellene az iparnak grafikai részen az a távoli dolgok részletesebb megjelenítése. Elég lenne ha a LoD két három fokozattal távolabb kezdene meg romlani, már akkor is hatalmas különbség lenne a maiak és azok között, és ehhez nem kellene több pénz mint jelenleg hiszen a távolabbi objektumokat is elkészítik csak éppen a gép butítva jeleníti meg.
    A másik fejlődni való az a fizika, és az MI.. tudom utóbbiban nem igen lesz látványos fejlődés mg pár évig, de összetettebb szkriptek már futhatnak, vagy a jelenlegiek mellett megoldható lenne hogy ne csak 5-10 városlakó tébláboljon a közelben hanem 30-40. Egyből élettelibb lenne a város. pl Így egy táplálékláncot is fel lehetne építeni a fantasy játékokban és így ki lehetne zárni azt az idegesítő dolgot hogy a környék veled együtt erősödik.. ahol az első órában még patkányok voltak a kemények ott az 50.ben már trollok élnek csupán. Egy tápláléklánccal elérhető lenne hogy a patkányok ott legyenek de ha meglátják a trollt akkor inkább elfussanak a játékos meg vagy ott marad meghalni vagy ő is menekül.
    Az utolsó rész pedig egyértelműen a fizika fejlődése lehetne. Amikor egy autóversenyben a lökdösődés kihatna a menettulajdonságokra, megjelenhetne a szél is a játékokban.. és egy erősebb oldalszél miatt másképpen kellene vezetni mint amikor szemből kapod az áldást. A szelet pedig a hajladozó fákból és a lobogó zászlókból figyelhetnéd meg.