• Molnibalage
    #36
    Akkor majd szénből csinálnak benzit. Ennyi. Már 150 dolláros tartós kőoaljár mellett is megéri szénfinomítót építeni. A náci Németország és Dél-Afrika is remekül gyártotta a benzint és minden mást kőolaj nélkül. Kína is tolja már ezt.

    Ha nem kényszeríti az embereiséget valami, akkor nyuhodj meg, mikor te és én vén trottyok leszünk, akkor is benzines kocsik lesznek, max. olcsóbb lessz a hibrides autó vagy több villanyautó lesz. Viszont az egész világnak nincs erre pénzze. Lehet, másodvonalas technikának marad a benzines. Vagy olyan helyeken, ahol nincs miden sarkon töltőállomás. A folyékony üzemyanag előnye a tárolhatóaság és készletehetőség. Mert elég nagy szopacs, ha mondjuk valami miatt megfekeszik az elektromos hálózat. Akkor megállna a közlekedés is. Benzisen / gázolajos hajtásnál ez nem fenyeget, mert mindig van tartalékkészlet.

    (Kérdés, hogy a benzinkutaknál lehet e tölteni, ha nincs hálzati áram...)