XCOM: ENEMY UNKNOWN


  • wednes
    #4334
    igazából majdnem minden használható, a megfelelő kombinációban. Itt most a kasztokra gondolok. Az elején gyengék az tény, nincs elég képesség, kevés életerő és úgy lőnek, mint a vakok. Egy "overwatch" egy újoncnál szerintem nem sokat ér, kivéve ha az ellen képébe urgik valaki és lelövi kis mázlival. Eleve gyengébben lőnek és erre rájön a célzásbüntetés kapáslövés miatt.

    Assautot puskával használom és azt, hogy minél közelebb férjen az ellenséghez, lehetőleg flankelve lője le a dögöket.

    Supportból a medic ág a legjobb, bár megfelelő kombinációba sok minden jó. 3+ lépés az hasznos, +gyógypisztolyok stb. Ha az embereidre rá tud majd lőni az ellenség dobj a csapatodra füst gránátot, ez -20 célzásbüntetés az idegeneknek. Nehéz fedezékkel együtt ez már -60.

    heavy is eléggé használható karakter. a "Suppression" jó képesség lefogja az ellenfelet és célzásbüntetés neki. Ezt kombinálod pl: az Assault "Flush" képességgel. Az assault kiugrasztja az ellenfelet az lénytelen elhagyni a fedezéket és a lefogó tűz könnyen eltalálhatja az ellenséget.

    Sok érdekes kombinációt ki lehet hozni a csapattagokból.

    A sima lövéseket 70% körül és felette eresztem meg. 40-50%-os találati esélyre nem is lövök (mert csak lőszert pazarol és hamarabb jön el a plusz cselekvés tárazásra), inkább máshova vonulok vagy "takedown". Az elején persze nehéz húzni az időt sima küldetéseknél, mert érdemes begyűjteni az idegen anyagot. De ha már megvan akkor nem hajt a tatár nem érdemes kockáztatni, lehet velük keringőzni.

    Akkor van tényleg esélye túlélni a küldetést, ha már van fejlesztett páncél és lézer fegyverek.

    Mondjuk a kiegészítő sok mindent felborít. a Fojtogató dögök miatt elkel az "overwatch" is ha vannak a pályán, meg a mealt miatt sietni is kell.