XCOM: ENEMY UNKNOWN


  • grebber
    #149
    XCOM: ENEMY UNKNOWN INFÓK!!

    (Neogaf) Megjöttek az első infók a GI legfrissebb számából, ne is szaporítsuk a szót, lássuk a mennyei mannát:

    -A missziók nagy rész procedúrális módon generált, tehát minden végigjátszás új szituációkat teremthet. Lesz egy pár "sztori" misszió, amelyeket kis ingém átvezetőkkel is színesítenek.
    -Fog of War. Minden pálya úgy kezdődik, hogy nem látsz semmit. Pláne, ha még elég kezdő a csapatod.
    -Az ellenségek felbukkanása is randomizált.
    -A szállító egység neve SHIV, természetesen lehet majd alakítgatni, turbózni.
    -Sectoidok és Mutonok minden mennyiségben.
    -A bázis kép az előző hírből pontos. Oldalnézeti kép, nem felülnézeti. Az újonnan felfedezett alien technológiákat bázisépítésnél is felhasználhatod.
    -Volt egy olyan bemutató példa, hogy a Japánok már az invázió előtt felfedezték a lézerfegyvert, mert fenyegetve érezték magukat. Az ilyen események is randomok lesznek.
    16 állam fogja finanszírozni a XCOM egységet, ezekkel persze jóba kell lenni. Egyes országok több pénzt, más országok (pl. afrikaiak) inkább nyersanyagot adnak.
    -A sznájper egységeknek lesz egy specialis vonóhorguk, amivel fel tudnak mászni épületek tetejére!
    -A nehézfegyveresek új képessége a fedező tűz.
    -A kommandósokat rengeteg féle fegyverrel lehet felszerelni a legkülönbözőbb módon, erre kiemelt figyelmet fordítanak.
    Amikor meghal egy-egy kommandós, lesznek mini átvezetők.
    -A tapasztalatlan ügynökök könnyen pánikba esnek és örült módon kezdenek viselkedni, ha valami durva szituációba kerülnek.
    -A PC verzió interfésze máshogy fog kinézni, mint a konzolé. Követendő példának a Dragon Age: Originst verzióit hozzák fel.
    -A környezet rombolható.
    -Egy bemutatott szituációban egy kommandós meghalt és ezért a többiek nem kapták meg a bónusz tapasztalati pontokat. Ennek ellenére a mesterlövész fejlődőtt és különböző képességek közül választhatott: Squad Sight (tud lőni, olyan célpontra, amit egy csapattársa lát) valamint Snap Shot(mozgás után is tud lőni, alapból ilyet nem tudnak a mesterlövészek)
    -Alapból nem tudsz felvenni egy specifikus klasszt. A frissen toborzott zöldfülűből később lehet minden hájjal megkent specialistát faragni.
    -Az erdős képen látható öltönyösek valójában idegenek, nevük "Thin Man" és nagy ugrásokra képesek.
    -Nehéz lesz a játék, de lehetőség lesz mentésre és visszatöltésre. Attól független terveznek egy Ironman módot, ahol nem lehet majd visszatöltögetni az állást.
    -A Firaxis hangsúlyozza, hogy nem rebootolnak, ugyanaz lesz a játékmenet alapja, csak modernebb technológiával, fegyverekkel, audióvvizuális hatásokkal stb.

    info: Hardwired