• Skynet
    #18
    "cod, assassins creed, masseffect, halo és többi hipersteril, műanyagszerű, erőltetett,cod, assassins creed, masseffect, halo és többi hipersteril, műanyagszerű, erőltetett,"
    Cod - egyetértek.
    Assasins Creed: mitől is erőltetett? Sandbox játék,minimális nagyon minmális bugokkal gyönyörű helyszíneken,elég nagy szabadsággal.
    Mass Effect: Az első rész hatalmas volt,nem hiába nem kis siker minden platformon,a sztorija mérföldeket ver a Stalker játékokéra.
    És végül HALO. A HALOt lehet szeretni, vagy nem szeretni, de minőségben messze felülmúlja a csodálatos stalkert. Nem egy hatalmas bughalmaz az egész és olyan mesterséges intelligencia van benne amiről a STALKER készítői csak álmodnak,meg mostanság sajnos a játékosok is mivel minden egy rakás scripthalmaz.

    Skyrimben 20szor annyi bug: hát nekem nem tünt fel, egyébként Skyrim komlexitását tömöttségét és bejárható területét össze sem lehet hasonlítani a STAKER-rel,jóval nagyobb volumenű alkotás mérföldekel nagyobb tartalommal mint a STALKER,ehhez képest mégsem olyan idegölően bugos szemét mint mondjuk a STALKER első része volt.

    Félreértés ne essék,végigvittem a STALKER részeket,be is jöttek,mert hatalmas hangulata van. De művészinek és minőséginek rohadtul nem nevezném,mert a buta esterséges intelligencia,és a rettenetesen szánalmas ALFA verziókra emlékeztető bugok igencsak pecsételik. Metro2033 ilyen téren jóval elörébb járt.