• Levente972
    #13
    Szerintetek mit csináljak?? 4 napig volt (azóta is, mivel nem akarják levenni tőlem ) nálam egy mobil router. Sajnos itt vidéken, egy eldugott helyen lakok, ahol nem jön be megfelelően az internet. A legmagasabb csomagot rendeltem + kiegészítőkkel, de nem tudom abszolút kihasználni, mivel netem olyan lassú, hogy egyszerre csak egy oldalt tudok megnyitni, az is percekig is töltődhet. Nekem nem kell havi 10 000 ft ért ez !! Itt alul a technikusok válasza panaszomra. 70 000 ft kötbért akarnak tőlem, pár napos használati próba miatt..


    Tisztelt X Y!


    Nagyon sajnáljuk, hogy szándékunk ellenére kellemetlenségek érték Önt szolgáltatásunk igénybevétele során.

    A +3620/xxx-xxxx-es GSM számú Hipernet Pro előfizetésének kötbérek nélküli megszüntetését egyedileg sem tudjuk felajánlani Önnek.

    A Hipernet tarifacsomagokkal elérhető elméleti maximális sebesség egy névleges érték, amely az adott területen a szolgáltatást biztosító hálózati technológia elérhetőségének, az azt támogató készülék meglétének, illetve a hálózat aktuális leterheltségének függvénye. A garantált sebességről, valamint a kínált sávszélességről az Általános Szerződési Feltételek 4. számú mellékletének 2. pontja rendelkezik.

    A Mobil Internet szolgáltatás a mobil jellegéből adódóan lehetőséget biztosít az Előfizetőink számára, hogy az internetet helyhez kötöttség nélkül az ország legnagyobb részén bárhol elérjék. Célunk, segíteni ügyfeleinket, hogy kommunikációs szolgáltatásaink valamennyi előnyét élvezhessék nap, mint nap. Ennek megfelelően igyekszünk hálózatunkat, szolgáltatásainkat oly mértékben fejleszteni, hogy azok használata az Előfizetőink számára a legnagyobb megelégedést nyújtsák. A hálózatunk fejlesztése szempontjából azonban a lehetőségeink nem korlátlanok. Ennek eredménye, hogy vannak olyan területek, ahol még csak a GSM hálózat sem elérhető, más helyeken azonban már akár a Hipernet sebességével is használható az internet.

    Az Általános Szerződési Feltételek 2.1.3 pontja szerint „A Szolgáltató a szolgáltatást kizárólag Magyarország területén, a mindenkori lefedettségi területen nyújtja. A hálózat kiépítettségéről rendszeresen lefedettségi térképpel informálja Előfizetőit, azonban az azokon feltüntetett tényleges és tervezett lefedettség csak tájékoztató jellegű. Az Előfizető a telefonos ügyfélszolgálat felhívásával tájékozódhat az éppen fennálló lefedettségi adatokról, valamint erről az ügyfélszolgálat munkatársai is tájékoztatást tudnak nyújtani. Ehhez képest helyenként előfordulhatnak olyan eltérések (a mobil rádiótelefon-szolgáltatás sajátosságai – különös tekintettel az épületek hatására és az épületeken belüli üzemelésre –, a térképek léptéke stb. miatt), amelyek nem a szolgáltatás minőségének következményei, és amelyekért a Szolgáltatónak nem áll módjában felelősséget vállalni.”

    Az ÁSZF-ben foglaltak mellett felhívnánk figyelmét, hogy a rádióátvitel korlátaira és a mobil rádiótelefon-hálózat működési sajátosságaira tekintettel nem minősül a Szolgáltatás hibás teljesítésnek, amennyiben meghatározott területeken az alapszolgáltatás elérhetősége korlátozott vagy lehetetlen – akár azáltal is, hogy a Szolgáltató egyes bázisállomásait megszünteti.
    Amennyiben a későbbiekben problémát tapasztal szolgáltatásaink működésében, úgy lehetősége van panaszát bejelenteni a 1220-as – Telenor hálózatából díjmentesen hívható – ügyfélszolgálati vonalunkon keresztül is.

    Bízunk benne, hogy sikerült megfelelő tájékoztatással szolgálnunk.

    Szolgáltatásainkkal a jövőben is az Ön rendelkezésére állunk.


    Tisztelettel:

    X Y
    Telenor
    Műszaki Információ & Támogató Csoport


    Jelen levél üzleti, illetve személyes információkat tartalmaz, amelyek jogosulatlan felhasználása, továbbítása, nyilvánosságra hozatala tilos. Ha nem Ön a címzett, kérjük értesítse a levél küldőjét, és haladéktalanul törölje a levelet.