• Komolytalan
    #11
    "Ezt erősen vitatnám, de ha olyan Flash "képességekre" gondoltál mint pl. a processzor túlzott terhelése vagy az állandó tucatnyi biztonsági hiba amit nem győznek foltozni akkor igazad van, a HTML5-nek nincsenek ilyen "képességei"."

    A html5 egy leíró nyelv. Ahhoz hogy bármi, kliens oldali interakciót lehessen vele csinálni, kell a JS. Az meg klasszosokkal fosabb mint a flash.
    Egy egy magos Athlon 64-en már rettenetesen szaggat a Kapi Hospital, ami egy JS alapú játék (Upjers készítette, vagyis nem garázscég, hanem hozzáértő fejlesztő csapat). i5 procin már megy szépen, de 10-20 percenként megáll 10-20 másodpercekre. Minimális animáció (inkább csak anim gifek) - hasonló színvonalú flashes játéknál a proci terhelés még az Athlon64-en se megy 20% fölé.