• Tetsuo
    #9
    Ezen most kar vitatkozni. Az Apple nem talat fel magatol semmit, csak ugyesen alkalmazott uzleti modelleket, vasarolt meg technologiakat, licenszeket es jo hardverkombinaciot csinalt (uzleti szempontbol), megspekelve atomdurva marketinggel.
    Minden igazi zsido megirigyelte a taktikat. Ennyi.

    Sokmillio fanatikus markahu ember, akik meg a vesejuket is odaadnak egy uj icuccert, de van sokmillio normalis felhasznalojuk is.
    A MacPro egesz jo minoseget kepvisel olyan teruleten, ahol az ar nem annyira szamit, a tobbi cucc pedig "eleterzest" ad, mint egy cukrozott viz pl.: Fanta.
    A profi agymosasnak vagyis marketingnek koszonhetoen.
    Az arak eppen ugy vannak kalkulalva, hogy azt meg megvegyek annyiert.
    A kapitalista rendszerben ez egy tokeletes sikerpalya.
    Minden ceg hasonlora torekszik. Minden ceg CSAKIS a tobb profitot remeli rovid es hosszutavon, minden lepest emiatt tesznek.