• narumon
    #126
    "Ezek szerint kicsit le vagyok maradva, már ki se írják a Siemens-t. Korábban (a Siemens felvásárlása után) ezt nem merték még megtenni."

    Mert nem volt felvásárlás! Közösen csináltak egy céget. Nem jött be és szétváltak. A Fujitsu maradt a neki menő dolgoknál, a Siemens meg visszatért a neki menőkhöz (pénztárgépek pl)

    "A megbízható Fujitsu gépekről annyit, hogy informatikusként a legtöbb problémás készülék, ami a kezeim közé került, ilyen típusú volt."

    Khm. Fujitsu vagy Fujitsu-Siemens? Ne keverjük, ne keverjük! Garantálom, hogy nem az előbbi!

    "Ja és ha ezeket túlélte, valamilyen hiba 2,5 éven belül garantáltan előjött (az ennél öregebb Fujitsukat vagy nem nagyon hajtották, vagy marhanagy mázlija volt a tulajnak)."

    Szerintem kevered. Ráadásul a Fujitsuk nagy részére 3 év garancia van, szóval biztos vagyok benne, hogy kevered.

    "És igen, lehetnek "szerencseszériák", mint a Samsung mosógépednél van, de ha azt nézed, hogy a gyártó megadja rá a 3 év garit, akkor hiába romlott már el 3x (ami valóban minősítheti a gépet, de csakis feltételes módban), ha azt nézed, hogy pl. egy másik gyártó ugyanolyan tudású, esetleg még drágább gépére csak 1 évet ad, így aztán választhatsz, hogy javíttatod komoly összegekért vagy inkább lecseréled. És így nézve máris nem annyira mindegy a gariidő, hiszen a legtöbb gép javíttatása nem gazdaságos."

    Ilyen szempontból nem mindegy, de ha azt nézem, hogy a Garis Samsung mosógép többet állt már a sok garancia szarakodása miatt (a kiesést meg senki nem fizeti meg nekem), mint a 8 éves Whirpool mosógépünk (ami köszöni szépen hibátlan azóta is), akkor ez nekem elég indok, hogy legközelebb messze elkerüljem a Samsung mosógépet és inkább utóbbi bevállt márkát válasszam.

    "Az örök garancia általában gyártói garancia,"

    Ezzel én pontosan tisztában vagyok, ezért is írtam, hogy parasztvakítás mert jól hangzik, de van olyan termék ahol ez 2 max 3 évet jelent. Csak szebben néz ki rá a lifetime garancia duma.

    "Ez a "többe kerülne garanciát intézni mint maga az eszköz" dolog nem egészen világos,"

    Mhm, te még véletlenül sem találkoztál olyan termékkel aminek az országban csak 1 helyen van árusító helye? Esetleg olyannal amit Magyarországon nem is lehet kapni? Pedig jó sok érdekes dolog van ám ilyen. Ez pedig pénz pénz pénz, bárhogy is szépítjük.

    "Magyarán szólva nekem legfeljebb annyi költséged lehet egy garanciális készülékkel, amennyiért visszaviszed a boltba, ahol vetted."

    Erről beszélek. Mondjuk Békéscsabáról Pestre fel kell vele menni. Ha az eszköz 20-30e forintos akkor már meg sem éri.

    "Kérdem én, ez problémamentes, vevőbarát ügyintézés lenne?"

    Mondjuk ehhez semmi köze az applenek azt gondolom látod? Az a valamilyen bolt hibája (vagy a tréjé nem tudom hol voltál) Merthogy ugye hivatalos apple Magyarország abban az időben még hírül sem...