• coolpet
    #80
    Elkezdtem de nem tudtam vegigolvasni a hozzaszolasokat.
    Lehet hogy mar valaki elottem felvetette, de miert ne ertekelhetne a felhasznalo a reklamokat? Minden reklamnak lenne egy azonosito kodja, ami egyedi az egesz weben (128 bites hash kod pl) es az adblock adatbazisaba bekerulne.
    Mielott valaki blokkolna az ilyen azonositoval rendelkezo reklamokat, ertekelnie kellene, pl.
    X ***** (x = ideiglenes bezaras, a *-ok meg 1-5ig a reklam hasznossaga, vagy lehetne 10ig is).
    Minden reklam ami nem rendelkezik azonositoval, az alapbol blokkolva lenne, es minden kliens adblockban be lehetne allitani az erzekenysegi faktort, hogy milyen reklamokat jelenitsen meg. pl 3astol mar jo, de 7estol mar igenjo reklamokat vagy relevans reklamokat lathatok. Azok a reklamok, amik mar egy parszar-ezer ember ertekelt, azok mar alapbol rendelkezhetnek ertelekesi szammal, igy egy esetleges uj felhasznalonal a faktortol fuggoen megjelnhetnek, vagy sem. Ezenkivul be lehetne allitani azt is, hogy nalam minden reklam megjelenjen amig legalabb 1x nem ertekeltem.

    Igy az emberek dontik el, hogy milyen minosegu a reklam, mennyire hasznol/latvanyos/tetszik, es nem lesz szubjektiv.

    Ez tenyleg elosegitene a minosegi reklamok elterjedeset, es nem a ubergagyi ugralo villogo zavaro sz@rokat mar bocsanat.