• nlght
    #75
    Egyébként miért hiszik a hirdetők (akár tv, online, vagy egyéb) hogyha hirdetnek, akkor tódul a nép a boltjukba? Sztem a netes generációknál már rég kialakult egyfajta "ignore hatás", ha ránézek egy reklámra, akkor az agyam rögtön a lehető legértéktelenebb kategóriába sorolja és megy is a "lomtárba" :D
    Aki a felugró ablakokra vagy bannerekre kattintgat, azt alapból evolúciós zsákutcának tekintem, kivéve persze az idősebb generációkat, akik még ismerkednek az IT világával és védtelenek a mocskos marketingel szemben.

    Arról nem is beszélve, hogy a sok reklám annyira lelassít egy néhány éves pc-t, hogy egy türelmes embernek is elmegy a jókedve netezés közben. Egyébként meg telibesz**om, hogy a zsindex milliárdos tulajdonosa és egyéb médiamogulok miattam nem fogják tudni megvenni a ferrarit a gyerekeiknek... Már elég rossz az zsindex színvonala az utóbbi években, még a helyesírást se nézi senki, az már a legalja, ha a cikk szerzője egyszer sem olvassa el az írását, hanem rögtön a postra kattint.