• kvp
    #71
    Tobbfajta reklam van:
    -felugralo, beuszo, olvasast akadalyozo: ezeket mindig tiltani kell
    -zavaroan villogo: ezeket erdemes tiltani, hogy a szovegre tudjunk koncentralni
    -szoveges: ez senkit sem zavar, a google reklamok jo resze ilyen

    Az sg-n es az index-en jopar villogo, mozgo, a szoveg felett uszo komponens van, ezeket kenytelen blokkolni az ember, ha az oldalt el akarja olvasni. A flash es a gif animacio lekapcsolasa ezeket nagyjabol el is tunteti, mindenfele extra program nelkul. (az operaban van ezekhez toolbar-ra kirakhato kapcsolo)

    Az idegesitobb reklamok azok, amiket nem lehet blokkolni, mert akkor a tartalom is blokkolasra kerul. Tehat egy videok elott a hirdetesek, vagy a youtube videok alatt a video fole felugralo reklamok, amik kitakarjak a kepet. De ugyanilyen bosszanto az is, ha egy oldalra csak a reklam megnezese utan lehet belepni vagy addig nem tolt be az oldal alja amig a reklam tartalom letoltese nem fejezodott be. Ezeket az oldalakat az ember ha tetheti inkabb keruli. (az index pl. felismeri, hogy ha nincs engedve a flash, akkor nem rak be egesz kepenyos reklamokat, mert az ures kepernyo miatt nem fognak belepni az emberek)

    Gyakorlatilag normal esetben a google fele szoveges inline reklamok es par allokep kivetelevel minden reklam tartalmat erdemes elore letiltani, igy az embert meg addig sem zavarjak amig eloszor a blokkolasra kattint. A statikus szoveg es statikus beagyazott kepek pedig nem zavaroak. (talan ez az amiert a google meg mindig piacvezeto, mivel a reklamaikat tobbnyire nem blokkoljak az emberek)