• Laslow
    #1
    Nem hiszem, hogy pontosan meghatározható lenne, mekkora nyereséget/veszteséget okoz egy cégnek a jó/rossz weboldal. Mindenesetre tény, hogy a legtöbb magyar webbolt nagyjából használhatatlan. Például nemrég egy makettboltot néztem. Az árukészletük 10%-a van készleten, 90%-ot rendelésre tudnak beszerezni. És nem lehetett megadni, hogy csak a raktáron lévőket listázza. Sem azt, hogy repülőgép/hajómaketteket/vagy miket. Csak a gyártót és a korszakot (pl. I. világháború). Árkategóriát sem lehetett megadni, csak növekvő/csökkenő ár szerinti sorrendet. Szóval a gagyikat vagy a drágákat mindenképp át kellett nyálazni, hogy eljuthassak a középkategóriáig, amiből vásárolni szeretnék. (Miközben egy bármelyik konkrét terméket megtekintve ezek az adatok ott szerepeltek, azaz le vannak tárolva, csak épp nem kereshetőek.) Most ezt mégis hogy? Egyszer sem nézte meg a bolt tulaja a weboldalt, vagy igen, de nem tűnt fel neki, hogy ez így teljesen használhatatlan?