banner
A Wargaming új MMO játéka
  • Caliph
    #107
    még itt el tudnék képzelni olyat hogy a kis rombolók torpedó-vetőcsöveket kapnak,amik halálosak a nagy hajókra,viszont a battleshipeknek meg ott lesz a nagy ágyúk jelentette lőtávelőny és átütés. Ködpamacsokat simán el lehet képzelni a tengeren,vagy szigetek közötti harc ahol simán el lehet bújni egy battleshippel is. Irányítás terén továbbra is a Battlestation midway és Battlestation Pacific rendszere lenne a legjobb. ott is többféle hajóosztályt lehetett irányítani a kis patrol boot-tól kezdve a Yamaton keresztül anyahajókon át a tengeralattjárókig. Ha az ágyúkat irányítottad a légvédelem autómata volt,ha a légvédelmet akkor az ágyúkat irányitotta a gép. torpedóvetők és mélységi bombákat csak manuálisan lehetett kezelni. továbbá volt egy kis beleszólásod a szervíz munkákba is,nevezetesen torpedó ütötte lékekre koncentráljanak,a tüzekre,fizikai sérülésekre(pl kikőtt ágyú), vagy motorikus elemek(motor kormány stb). ÉS a sérülés rendszer is meg volt oldva még ha alap szinten is,de lehetett célozni motorra,lőszerraktárra vagy üzemanyag tartályra is , találat esetén megáll a hajó vagy egy robbanás és hatalmas füstpamacsok eregetése közben(ami pl a lopakodás végét is jelenthetné hiszen messziről kiszúrható)folyamatosan sebződik a hajó amíg el nem oltod a tüzeket. így hirtelen ennyi:D