banner
A Wargaming új MMO játéka
  • davidbog
    #106
    Igen, egy olyan célzási rendszer kéne mint a NF manuális célzása. Az kiváló volt. Nagy valószínűséggel nem ilyen lesz, egy teljesen 3D-s játékhoz kicsit azért fura lenne, de működne. Gondolom kapunk valami gagyit mint a WoT-ban. Félő, hogy ha túl egyszerű lesz és nem kell hozzá elég ügyesség és tapasztalat, akkor egyszerűen a kisebb hajóban lévő játékosnak alig lesz esélye. Mert mint ahogy Adjunktus írta, nem lesznek fedezékek, csiki-csuki.

    Igen NF-ben tényleg számított az ügyesség és a tapasztalat. Kisebb hajóval is van esélyed a nagyok ellen.
    Nekem a kedvenc szituációim azok, amikor felderítés nélkül küzd két BB és kb egyszerre veszik észre egymást közepes lőtávról. Az valami hihetetlenül izgalmas.

    Ettől a WoB-től én két téren várok előre lépést a NF-hez képest.
    1. Grafika, pontosabban a hajók normális lemodellezése. Ne legyen már jelentősen különböző méretű két azonos osztályba tartozó hajó, csak azért mert az egyik premium hajó.
    2. Normális hajó besorolások. Az 1. vh végi teknők ne legyenek már azonos szinten a '30-as évek második felében készült BB-kkel. Gyalázat, hogy a NF-ben egy kategóriába tartozik a például a Paris, Imperatritsa Mariya, Hood (Nagato még elmegy) és a North Carolina, Bismarck, SoDak, PoW.

    Kiváncsi vagyok hogyan oldják meg a hajók sebességét. Illetve lesz-e páncélátütés számítás és ha lesz hogyan csinálják meg az előtétpáncélzatot és a fedélzeteket.

    A harcrendszer és matrózfejlődés szerintem visszalépés lesz a NF-hez képest, úgyhogy nem várok el tőle sokat, hogy ne kelljen olyan nagyot csalódnom.