• Molnibalage
    #194
    USA, Oroszország, Izrael, Franciaország, Svédország, Nagy-Britannia, Németország. Ezek élvonalbeli típusokat fejlesztenek.

    Svédország, Nagy-Britannia és Némterország nem önállóak. Az EF-et több ország rakja / gyártja össze.

    A svédek mindig jenki hajtóművet és jenki / külföldi légharc rakétákat integráltak gépeikbe de a Viggen és Gripen estén ez tuti.

    Izrael komoly avionaikai fejlesztésekre képes, légiharc rakéta fejlesztésük és más fegyverzetük is ütős, de önálló harci gép fejlesztésük nincs. A Lavi achilles ina is a hajtómű lett volna, ha valaha gyártani kezdik. A Kfir Mirage másolat volt F-4 Phantom hajtóművel. Mondjuk, hogy határesete a gép fejlesztésnek és gyártásnak.

    Másodlagos gyártók: India, Japán, Románia, Lengyelország, Csehország, Spanyolország, Brazília, meg még néhány, akik inkább csak belebabrálnak...

    India iskolagépet képes gyártani önerőből vagy azt sem. A Tejas 20 év kínszenvedés után is úgy lett befejezve, hogy hajtómávet vettek hozzá. Japán licenszben gyárott gépeket, amiko nagyon hajaztak más gépekre. Az F-2 gép F-16-re hajaz szinte 1:1-ben, de ott is kellett jenki segítség.

    Románia max. heliket gyártott. Csehek és Lengyelek iskolagépeket. (Albatrosz, Delfin, Iskra.) Jugók gyártottak még gépeket, de ott is volt némi segítség. (Orao, Galeb, Super Galeb.)

    Spanyolok elsővonalas gépen önerőből nem gyártanak, szállítógépet félig önállóan mondjuk. (CASA 295?) Az olaszok G222-jéből lett jenki erőforrással a Spartan. Dél-Korea jenki segítségel A T-50 Golden Eagle-t hozta össze.

    Brazília sem gyárt vadászgépet.


    SG hír volt valami hajóelhárító ballisztikus rakétáról. Na az csak nekik van.

    Balfasz hír letett. Az AEGIS rendszerről halottál már? Cirka 50 hajón van, és reálisan van valamiféle ABM képessége. Kínai ABM rendszer most fejből be sem ugrik.

    (nem teddy írta ezt)