• Komolytalan
    #105
    Nézzük csak a különbséget a jelenlegi helyzet, és a dotcom lufi kipukkanása (1999) között:
    - 1999-ben betárcsázós net volt a meghatározó, helyenként percdíj alapon. Az internet drága volt, sőt a számítógép is.
    - 2011-ben a legkisebb falukban is átalánydíjas szélessávú net van (minimum 20x olyan széles mint 99-ben). Az internet olcsó, sőt számítógép se kell hozzá, elég egy jobb telefon.

    - 1999-ben a .com cégeknek nem a profitra, hanem a terjeszkedésre koncentráltak (a látogatószám, vagyis kvázi a piac lefedése határozta meg a cég értékét). Ezzel párhuzamosan brutális veszteségeket termeltek, és folyamatos tőkeinjekciókkal tartották magukat életben.
    - 2011-ben a Zynga éves profitja 100M USD környékén van.

    - 1999-ben a hirdetési piac marginális része volt a web. Egy országos portálon annyiért lehetett hirdetni, mint egy megyei napilapban (mert kb ugyanannyian olvasták).
    - 2011-ben a hirdetési piac meghatározó része a web. Egy országos portál napi látogatottsága versenyben van a kereskedelmi tv csatornák nézettségével, és többszöröse az országos napilapoknak.

    Magyarán aki szerint ugyanaz a helyzet, mint a .com lufi kipukkanásakor volt, az szűk látókörű, és buta.