Unity3D
  • Cashew
    #64
    Elakadtam és a Google bonyolult magyarázatokat ad számomra...:(
    Van ez a tutorial-sorozat: Tutorial
    A 009 videoban van egy generikus lista sorbarendezo metodus:

    private void SortTargetsByDistance()
    {
    targets.Sort(delegate(Transform t1, Transform t2)
    {return Vector3.Distance(t1.position, myTransform.position).CompareTo(Vector3.Distance(t2.position, myTransform.position));}
    );

    Ezt nem értem: delegate(Transform t1, Transform t2).
    Miért használ delegate-et? Rámutat a generikus lista objektumaira? Mi történik lépésről lépésre?
    A szakirodalmak amiket eddig olvastam nem adtak választ/nem mélyedtek bele ennyire,
    de ezt pl. értem (érteni vélem): C# – Metódusreferencia

    Autodidakta C#/Unity műkedvelő vagyok, valaki megtenné hogy elmagyarázza mi történik a fenti sorok futásakor?
    (Nem ismerem a C++ -t igy a "mutató aritmetika" -ról csak C# tanulás közben olvastam... )
    Köszönöm előre is!