Unity3D
-
Cashew #64 Elakadtam és a Google bonyolult magyarázatokat ad számomra...:(
Van ez a tutorial-sorozat: Tutorial
A 009 videoban van egy generikus lista sorbarendezo metodus:
private void SortTargetsByDistance()
{
targets.Sort(delegate(Transform t1, Transform t2)
{return Vector3.Distance(t1.position, myTransform.position).CompareTo(Vector3.Distance(t2.position, myTransform.position));}
);
Ezt nem értem: delegate(Transform t1, Transform t2).
Miért használ delegate-et? Rámutat a generikus lista objektumaira? Mi történik lépésről lépésre?
A szakirodalmak amiket eddig olvastam nem adtak választ/nem mélyedtek bele ennyire,
de ezt pl. értem (érteni vélem): C# – Metódusreferencia
Autodidakta C#/Unity műkedvelő vagyok, valaki megtenné hogy elmagyarázza mi történik a fenti sorok futásakor?
(Nem ismerem a C++ -t igy a "mutató aritmetika" -ról csak C# tanulás közben olvastam... )
Köszönöm előre is!