Wiki, minden is rajta van: https://pathofexile.fandom.com/wiki/Path_of_Exile_Wiki
Build-ek, Árfolyamok: https://poe.ninja/
Kraftolás: https://www.craftofexile.com/
Kraftolás: https://poedb.tw/us/mod.php
Trade: https://www.pathofexile.com/trade
Napi labyrinth layout-ok, Syndicate, Delve, stb cheat sheet-ek: https://www.poelab.com/
Loot filter: https://www.filterblade.xyz/


Segédprogramok:
Path of Building: https://pathofbuilding.community/
Trade price checker: https://github.com/SnosMe/awakened-poe-trade/
Trade makró: https://github.com/C1rdec/Poe-Lurker/releases
  • undY1ng #3227
    Nekem ez a fő bajom a PoE-val.. az átláthatatlan skill fa, miért nem volt jó a bevált D2-s csak egy kicsit modernizáltabb változattal? Ha már annyira a D1/2 irányát akarták megközelíteni a fejlesztők. Értem én, hogy több lehetőség a "kasztoknak", hogy szinte bárkiből lehet bármi de ez a matekozás...

    Viszont a Merlin jó dolgot írt azzal kapcsolatban, hogy az összes aRPG és ilyen jellegű hack'n'slash játékoknál alap skill a HP/DEF... de mire azokat is átlátod abban a katyvaszban. :D

    Példaként az előbb felhozott totemes templart, annak azt se tudtam, hogy milyen statok kellenek: gondoltam biztos INT... nagy lópélót, kb. alig kell hozzá. És ilyenkor jön a gugli jóbarátként, de elveszik az a sajátmagam álltal fejlesztett dolog.