• NEXUS6
    #51
    Ez sajna nem ilyen egyértelmű, helyesebben több aspektusa is van. Mert van egy csomó olyan játék, amelyik only PC és híres és viszonylag nagy számban eladott és iszonyat optimalizálatlan xar, meg még csak ki sem használja a hw-t.

    A konzolos átiratok legtöbbször meg érdekes módon mennek mint kisangyal, optimalizáltabbak, kisebb erőforrás igényűek, és soxor a PC verzió jelentős extrákat is tartalmaz. Persze van más példa is, de a legtöbb AA kategóriás átirat ilyen. Viszont ha kifejezetten konzolra fejlesztetnek egy adott játékot a kiadók, amit aztán megjelentetnek PC-n is, akkor vajon miért kéne őket alázni azért, mert csak a PC hardveres különbségei miatt nem csinálnak belőle egy teljesen más játékot?

    Én azt látom inkább gondnak, hogy kb egy jó éve demózni kellett volna már a konzolos cégeknek az új generációt. Ugyanis ez mindig arra ösztönzi a PC-s fejlesztőket, kiadókat is, hogy összekapják magukat.