banner
  • lwb
    #4713
    Ezt azok gondolják így,akik nem játszottak a játékkal. Transz dolog meg lmbtq izé egy, az egy darab karakter mellékküldetésvonalában van egyedül, sehol máshol. Ez opcionális. A karakter nem, a küldetésvonala igen. Ez valóban zavaró, de a 40 órás játékból úgy kb 1 óra, ha valaki mégis végigviszi, ennél is kevesebb, ha elnyomod az átvezetőket, akkor úgy 10 perc.

    Akinek ennyi a kritikája a játékkal kapcsolatban azt instant ignorálni kell, mert nem játszott a játékkal sosem. Lebuktatja saját magát. A játék valódi hibái inkább az alábbiak:
    - túl lineáris pályavezetés és küldetések
    - túl sok ismétlés
    - kevés ellenféltípus
    - a BG3, de már előtte a Pillars 2 vagy a DOS1-2-ben megszokott küldetésvezetés, következmények, többféle megoldás, kreativitás stb teljesen hiányzik
    - unalmas mellékküldetések
    - úgy próbál kapcsolatokra építeni a partiban, hogy nincs meg ennek az alapja. Ezt már a MEA is elkövette, mert az alap ME-t másolta. De amíg egy Garrus-szal való sörözés és célbalövés a trilógia utolsó részének kiegészítőjében teljesen oké és emocionális és jó, addig egy olyan karakterrel, akit ebben a játékban ismertünk csak meg először, pár órával ezelőtt, ez erőltetett és nincs meg az alapja és nem is fog jól lemenni.
    - gyenge főszál és unalmas végellenfelek

    Ezek az igazi hibák. MEA-ra hasonlít nagyon. Nem az az egy NPC és a küldetésvonala.