• asysoft
    #23
    "A fejlesztőknek egyébként van emulátoruk"
    ...ami sajnos nem váltja ki minden esetben a fizikai eszközön való tesztelést, pl teljesítményjellemzők teljesen mások, de van pár implementációfüggő dolog is (pl glLineWidth iPhone Simulátoron "működik", azaz nem csak 1 szélességű vonalat lehet vele rajzolni, valós eszközön meg nem).

    Mcsiv (#7):
    iOS esetén van 4 iPhone (bár első kettő HW szempontjából megegyezik), meg 2 iPad (iPodok iPhone generációknak megfeleltethetők), ami 2+1 felbontást jelent; WP7-ből van 1 Chassis, és 2 felbontás (amelyből csak egyet használnak). Ez össze sem hasonlítható az androidos kavalkáddal.
    Még nem találkoztam olyan iPhone-os alkalmazással, ami szaggatott volna régebbi eszközön (nem azt mondtam, hogy nincs, csak hogy nem láttam még!), csak olyannal, ami el sem indult (gondolom OpenGL|ES 2.0 igény miatt).