G_ArchAngel#8
Ezert is toroltem magam onnan is, facebookrol is.
RSS-be beraktam, ami erdekel, reggel 30-60 perc, este ugyanennyi, linkeket meg kapok elegen egy kisebb kortol, nagyreszt fotosok, de ezt Plurk-on intezzuk.
Kb. 20 embert es 4 temat kovetek Tumblr-en, de szerencsere fokent szinten kepek, igy par perc az atnezesuk.
Az biztos, hogy a legtobb idot a facebook viszi el, majd twitter, aztan ha valaki van Flickr-en, az sem gyenge, ha aktiv jelenlet mellett teszi ezt. Aztan jon a blog, de ott nincs nyomas, hacsak nem garantaltal napi tartalmat.
Web2 egy kurva nagy csapda - en is hitegetem magam, hogy jo volt elhagyni Twittert/Facebookot es lejonni Flickr-rol, de ezeken valo jelenlet lassan elvaras, nem csak lehetoseg.
Amugy igen, hulyeseget irtal, mert egy ismeros altal ajanlott es ismert konyv vagy CD nem az a pofatlan marketing, amivel peldaloztal. (vagy akkor az is az, ha egy haverod ajanlja IRL?) Ott max egy cim van, par szoban, hogy milyen volt es egy roviditett URL. Siman ignoralhato, harom soros szoveg. A facebook termek pagek, ismerosok altal kovetett csoportok reklamjai direktek es kezelhetetlenek. Raadasul a Twitteren egyfajta "szakmai" kozosseg alakult ki az en esetemben, akik nem nyomtak azt az arcomba, ami nem erdekelt. Facebookkal nem lehet mit csinalni, mert nyiltabb: csaladtagok, exosztalytarsak, rokonok, haverok haverjai es akivel mar egyszer majdnem ittam egy kavet emberek teljesen atlathatatlan es felesleges informacio ozonne alakitjak.