#96
Ha 100% warez lenne, akkor alig fejlesztene valaki. Minden programozó éhen halna, maradna a hobbiprogramozás. Én valahogy nem szeretném, hogy hobbiprogramozók munkájával működne egy atomerőmű biztonsági rendszere vagy repülőgép. Persze ez pont azért nincs, mert mindig lesznek olyan alkalmazások, amit hobbiprogramozók nem fognak megcsinálni és lewarezolni sem fogja senki. Viszont ilyen rendszerekre igény van. Mivel kevesen tudják megcsinálni, ezek bizony embertelenül drágák. (Máris ott vagyunk, amit lent feszegetett valaki, hogy ki keres pénz és mennyit.)
Azért hihetetlen ostobaságról tesz tanúbizonyságot, hogy még mindig nem fogod fel azt, hogy van szolgáltatás és vannak fizikailag megfogható dolgok.
Ja, megnézem az adatlapodat. Új balfasz vagy. :)
OFF
Viszont a játékipar tipikusan nem olyan, mint a fenti kőkemény alkalmazások. Hova vezetett ez? Mutass egy nem tucatjátékot az elmúlt évekből PC-re. Ja, hogy lassan már PC-re nem is fejlesztenek egyesek?
Szinte mindenki sablon alapján fejleszt, egyedi dolog alig van. Ami van, az sem egy hűdenagy durranás.
Én már csak RPG-t veszek vagy ősrégi játékokat (Sim City 4, IG2, stb.) amire anno nem volt időm és lehetőségem, csak kipróbálom őket), annak talán van története és nem zavar, ha a motor hozzá nem túl eredeti. Semmiféle olyan játékot nem fejlesztenek ma igazából, amivel játszanék egy két repszimet leszámítva, amikből talán soha nem lesz semmi. Gyak. nincs mit lewarezolni, legalábbis nekem. Döbbenetes. Legalábbis szerintem. Pontosabban van, régi játékot. Ha majd egyszer lesz időm, akkor olyanokat tolok végig, mint a Longest Journey és a Baldurs Gate. Azért valamit elárul a mai játékfejesztési szintről az, hogy 10-12 éve játékok vannak a várólistán és egy +10 éves szimet kalapálok.