• nlght
    #9
    tatish gondolj bele, hogy amikor mi még felnőttünk nem volt ilyen erős marketing az országban. Marketing alatt azt értem, hogy szinte minden terméket hiányos öltözetű nőkkel adnak el, minden plakáton van egy nő testrész legalább a termék mellé, vagy vmi szexi szlogen. A felnőtt férfiak ez persze rohadt jó, a felnőtt nők megtűrik, valamelyikük ideának tekinti.
    DE gondolj bele mennyire káros a kisgyerekekre, akik ilyen környezetben nőnek fel (mind a fiúkra, mind a lányokra). Konkrétan átmossák az agyukat, vagyis nem is át hanem meg, mert nekik ez a standard, így nőnek fel. Főleg ezért más egy mai 13 éves. Nekik sajna csak akkor lesz normális értékrendjük és ítélőképességük, ha a normális, odafigyelő szüleik úgy nevelik őket, hogy tudják mi a valóság és mi az a mocskos marketing és meg tudják különböztetni őket. Sajnos már felnőtt legalább egy ilyen generáció, a saját kishúgomon is észrevettem, amikor kérdeztem tőle valamit és lesussogott, mert épp a valóvilág4 ment és nem akart lemaradni semmiről (ami sztem óriási FAIL, ő nem 13 hanem 19).