Starpoint Gemini
-
#1
Az első lényeges dolog amit érdemes tudni a Starpoint Gemini-ről, az az hogy a játékot tizenöt lelkes ember készíti, név szerint ők a Little Green Men. Első fejlesztésük ez az űrhajós játék lesz, amely szerepjátékos taktikai szimulációnak is felfogható. .
Az egyik legfontosabb az ilyen típusú játékoknál a szabadság, hogy arra repülhessünk, amerre csak szeretnénk és szerencsére ennek a Starpoint Gemini maximálisan meg is felel. A Gemini csillagrendszerben fogunk kalandozni, amely több mint 50 szektorra van felosztva és ezek között a szektorok között az úgynevezett T-Gates-eken keresztül tudunk utazni, át a hipertéren. Az egész csillagrendszer élni fog, telis-tele lesz számtalan űrállomással, aszteroidára kihelyezett bányászállomásokkal, amelyeken érceket bányásznak, véletlenszerűen felbukkanó anomáliákkal, ellenséges és kalózhajókkal, amelyek megzavarják a békés konvojban repülő kereskedő hajókat, katonai hajók járőrözése, és még sok minden más is.
Természetesen nem csak a csavaros és érdekes story és a főküldetések alkotják majd a játék magját, hanem az előre scriptelt mellékküldetések is, amelyek segítségével jobban megismerhetjük majd a játék világát. Az állomásokon több mint 300 szabadúszó küldetést lehet majd találni, illetve felvenni és ezekért természetesen megfelelő jutalmak is járnak majd. A játék változatos skill rendszert kínál majd a játékosok elé több mint 30 választható és megvásárolható űrhajóval. Ha növekszik a rangunk, számos újabb dolgot elérhetünk majd, mint például a nagyobb osztályú hajók megvásárlását is. Hajóinkat 300-nál is több különböző felszereléssel upgrade-elhetjük, úgymint fegyverek, pajzsmodulátorok, hajtóművek, stb. Különböző perk-eket is válaszhatunk majd, amelyek passzív bónuszokat adnak és ezzel tovább növelik karakterünk/hajónk egyediségét. A tapasztalt személyzet további skill bónuszokat nyújt majd űrhajónk számára. Véletlenszerű események uralják majd a játék legtöbb aspektusát, például egy-egy kaland közben is ránk támadhatnak majd a kalózok. A csaták pedig a legtöbb szerepjátékból már jól ismert képesség alapúak lesznek (vagyis nem attól függ majd, hogy milyen jól célzol az egérrel).
Felhasználóbarát és könnyedén megtanulható kezelőfelület, jól nyomon követhető küldetések a Captains Log-ban és további átlátható menük. Szép grafika, szektoronként változó környezettel és eseményekkel, továbbá a hangulatot fokozó zenei aláfestéssel és hangokkal.