• Dany007
    #51
    +1 én is valahogy így látom a helyzetet.
    A PC-s technológia már szintekkel a konzolok előtt van.
    Csupán mivel a konzol a húzóerő anyagilag, ezért a játékok is arra készülnek, értelem szerűen úgy, hogy még szépen elfusson a konzolon.

    Emiatt abszolút nincs kihasználva a PC-ben rejlő teljesítmény.
    Ugye linkelted a Cryengine 3-at, és az ebből készült Crysis 2 maximálisnak írt gépigénye is "csak" GTX560-as. link
    Ehhez képest nemrég jött ki a HD 6990. Az első tesztek tanúsága szerint ~ 20%-kal a GTX580-ast is! Igaz ez már két GPU-s! link
    Ergo, ha a GTX560 a linkelt cikk állítása szerint elég a Crysis 2 grafikájához max beállításon, akkor vajon mit lehetne még kihozni ebből a 6990-ből? 4GB videómemória, 2GPU stb...
    Mégnagyobb teljesítményre képes, mégbrutálisabb grafikát lehetne írni, mint a Crysis 2.

    Csak ugye itt kanyarodunk vissza megint a konzolokhoz. Mivel az a húzóerő - pénzben - ezért arra írnak játékot. De mivel a konzolos hardverek (xbox360,PS3) már cirka ~5-6 évesek, így nem csoda, hogy nem képesek a most lehetséges legszebb grafikát megjeleníteni. Ezért marad a gyengébb grafika, amit még elbír a hardver 720p-ben.
    És mindebből következik az, hogy sajnos ezek az "ősrégi" konzolok visszahúzzák a grafika fejlődését és elterjedését...
    Úgyhogy ezek után senki ne mondja, hogy nincs fejlődés, meg nincs grafikai, technológiai újítás, mert van! Csak a konzol az ami ottmarad ~2005-ben!