• Vorpal
    #7
    Hát így ennek ebben a formában sok értelme nincs.
    Ha kirak az ember egy vásárlásra ösztönző linket a facebookra,
    ott rábök a kedves vevő, mindvégig tárolva van az útvonala amit
    a webes áruházba megtesz.

    Ha valaki ettől a hírtől ijed meg, akkor remélem nem hozom rá a frászt.

    Mi is pecáztunk adatokat ki fbról és sokra nem mentünk vele,
    ennél sokkal hatékonyabb mérési módszerek vannak.

    Ha ezt egyénre szabott ajánlatokra szeretnék használni, én azt
    gondolom arra sem túl hatékony, hisz elég csak az eladó oldalon
    megtett mintázatot figyelni és máris kiderül ez is.

    Nem kell a szocmédia oldalaktól megijedni, az egyetlen amitől óvnék,
    az a vasárnap hajnalban részegen hányós képek, miközben a főnök az ismerősöd fb on.