• bakagaijin
    #5
    Közösségi oldal alatt itt nem a facebook-ot kell érteni, hanem a céges környezetekre kialakított változatait. Eset/folyamatkezelő rendszereket, CRM, vállalati bulletinboard-okat / newsfeedet, belső wiki-t, stb attól függően hogy kik kommunikálnak. Ennek megvannak az előnyei (szerep alapú, naplózott, áttekinthető, gyakran jobban kereshető mint az email), és hátrányai (kismillió rendszert kell figyelni míg eddig alapvetően csak az inboxot kellett) Ráadásul szöveg alapú chat-et is pl. outlook email-ként logolta, tehát az is megvolt kereshetően arhíválva. Nomindegy, meglássuk mi lesz :).

    Egyébként ha valaki megfigyelte ennek a népszerű folyamatnak eredménye az is, hogy felvételi jelentkező leveleket már nem lehet csak úgy emailben elküldeni, hanem gyakran a cégek weboldalán kell mezőnként copy-pastelgetni több oldalon keresztül.