• Komolytalan
    #33
    "Elsőnek elmondanám, a játékélmény nem (csak) a grafikán múlik."
    Valami taknyos ezt kérte tőlem: "De ismét kérlek, ahogy ezt már lefutottuk párszor: Kérlek linkelj nekem egy minőségi Flash-t, amit nem lehetne überelni Canvasban." Ezért linkeltem olyan flashes cuccokat, amiket nem lehet nemhogy űberelni, de megközelíteni Canvasban. Szó nem volt játékélményről, mert 2 "konkurens" technológia összehasonlításánál erről beszélni egyébként is értelmetlen volna.

    A "demókat" - merthogy éles alkalmazás vajon miért nincs, tán csak nem a támogatottság hiánya miatt - megnéztem, de nálam a nézegetés nem abból áll, hogy elkezdek böngészőt telepíteni, meg próbálgatni hogy melyiken melyik hogy fagy. A gond az, hogy mire ezekből éles alkalmazások lesznek (1-2 év), addigra flash már vígan fogja kezelni a D3D-t, OpenGL-t, lásd AlternativaPlatform gyengébbek kedvéért , bal felső kép.

    "Telepítésre kínál valamit, ha nem bánod inkább kihagyom."
    Van az egész oldalon 1 db download gomb, ami az engine, nem tudatlanoknak. A számodra érdekes részek fentebbi linken, mondjuk a MAXRacer az youtube video (azért youtube video, mert a fejlesztés alatt álló flash playerhez készült demo - ha már demot a demoval hasonlítgatunk).

    "8 bittel kapcsolatos otthoni feladat:"
    A zöld részeknél még így is elég csúnyán kijön, hogy miről is szól a 8 bit (kicsi felbontású, kevés színű képről van szó). Rakjál bele mondjuk a háttérbe egy kék kendőt, aztán csodálkozz. Én már akkor kezeltem assemblyből 8 bites palettát, mikor 16 bit még nem is igen volt, csak felső kategóriás videokártyákon. Szóval ne gondold hogy egy kevés színt tartalmazó, alacsony felbontású képtől majd pont én esek hasra.