• Komolytalan
    #61
    Sok mindent leírtál, alapvetően a következő típusú problémákat vonultattál fel:
    1. Nem megfelelő az architektúra, hw. Erről én is beszéltem lentebb, hogy a sok mag jelenlegi memória architektúrával semmit se ér. Amíg ez a gond nem oldódik meg, addig eleve nem lesznek millió magos procik, mert nem sokat érünk 1 millió 2kHz-s órajelű maggal.
    2. Nincsenek megfelelő fejlesztői eszközök (ki rajzolja meg). Én úgy tudom a jelenlegi textúrázott polygonokat se úgy rajzolják meg, hogy beírják a csúcsok koordinátáit input mezőkbe. Vagyis ha lesz képesség a megjelenítésre, majd készítenek eszközöket is. És amivel több idő egy kart vagy egy lábat összerakni úgy, hogy ez csont anyag, ez meg izom anyag, és függőlegesen erősebb a kötés (úgy vannak a rostok) mint vízszintesen, itt meg vannak a szalagok, stb, annyival kevesebb idő lesz megcsinálni a fizikáját.
    Szóval persze, igazad van, most nincs ennek realitása. Ahogy az 1000 magos procinak sincs. De nem is erről beszélt senki se.