• Komolytalan
    #54
    Pedig nem beszél hülyeséget ám a srác. A jelenlegi modellezés a tárgyak felületét modellezi, ezért kell a textúra. De ez a módszer sokkal gyengébb, mintha a tárgyak "részecskéi" lennének modellezve, most itt egy részecske nem feltétlen 1 atom, de mondjuk 0.1 mm3-as kis kocka. Mert ez esetben valóban azok jönnének be amit ír, hogy a fizikai és képi modell egyesülne, a tárgyaknak nem csak felületi tulajdonságai lehetnének - a textúra ennyit tud - de minden egyes kis töredékének valós fizikai tulajdonságai (szín, tömeg, kötési erő a szomszédos elemekhez (szilárdság), fényvisszaverés, fényáteresztés, fénytörés, stb). És ezzel lehetne valós törést csinálni.
    A gond csak az, hogy egy 10x10cm-es tárgy ha 0.1mm pontossággal dolgozunk akkor 1 millió részecskéből állna, amit mind külön kellene számolni, és a fizika miatt azokat is számolni kéne valamennyire, amik nem látszanak. 10x10cm-es világ meg elég kicsi...