• neilszab
    #1847
    Na ok, de az két külön dolog, hogy ha az FFB tart ellen, vagy a mechanikai súrlódás túl nagy, amitől meg szorul a kormány. Legalábbis a tesztekben ez volt leírva, hogy azért nem tudni mennyire jó az FFB, mert túlságosan nagy a tengely mechanikai ellenállása.

    Amit a precízitásról írsz, az is furcsa, hiszen a DFGT-én 14, míg a T150-en 12 bit-es a kormánytengely érzékelője, tehát az hogy milyen pontos a kormány, ott a DFGT-be se lehet belekötni... nem lehet, hogy te inkább arra gondolsz, hogy az FFB hatások alapján tudsz percízebben vezetni? Ehhez hozzá jön az is, amit a 1080 fokról írsz, hiszen ha helyesen van beállítva a kormányod, akkor normál körülmények között nem szabadna érezned a különbséget a 900 és az 1080 fok között, hacsak nem vagy extrém drifter.

    Nekem inkább az a sejtésem, hogy a 1080 foknak nem mentél utána a beállításokban és ezért nőtt a kormányzási áttételed, és ezért érzed azt, hogy pontosabban tudsz vezetni. Ha erről van szó, akkor ezt természetesen a DFGT-vel is meg tudtad volna oldani pár kattintással.

    Remélem nem értesz félre, nem a véleményed szeretném kikezdeni, csak próbálom összerakni a kirakóst a T150 körül.
    Amúgy nem kéne átmenni másik topikba? Nincs itt egy admin, hogy áthelyezze a beszélgetést ide?


    Utoljára szerkesztette: neilszab, 2016.01.09. 12:56:25