roguelike
-
#158
De pont ez a baj, hogy már most sem nagyon bírja a többszáz útkereső rutint(törpék, ellenségek, állatok, vadállatok) egy átlag számítógép, ami a map mérete és a mozgó cuccok számával csak nő. Tehát vagy a te géped nem bírná a dolgot (ha kliens oldali az útkeresés), vagy a szervernek kéne mindent számolnia, és akkor képbe jön az, hogy ki az, aki komoly pénzekért igencsak izmos számítási teljesítményű szerverparkot tartana fenn Dwarf Fortress multi szervernek..?
Plusz ott van az a tény, hogy ennek a cuccnak a rendszerét a csóka elég rendesen ad hoc módszerrel hánnya össze (jó példa erre a kb 3 különböző módszer, amivel területet lehet/kell kijelölni a különböző cuccoknak), szerintem rajta kívül nincs a Földön ember, aki átlátja ezt a kupac szemetet :) Na, a multihoz ki kéne találni, hogy melyik részt végzi a szerver, melyiket a kliens, ezeket összehangolni, lagkompenzációt tenni bele...
Kb kezdhetné előről a programozást, sztem...