• Herkulles
    #16
    Távol álljon tőlem, hogy negatívan hozzászóljak a kezdeményezéshez, mert biztos sokat dolgoztak vele, ötlet sem rossz, csak így tovább! Valamikor az m1-en is volt erről egy anyag, és ott a hozzá nem értő riporter ájuldozott, hogy ez mekkora project. Most itt mit is látunk a videón? Aki már játszott stratégiai játékkal, vagy esetünkben a total warral, akkor és egy kicsit is jártas az informatikában & haditudományban az csak mosolyog a látottakon. Mit látunk? Ugyan azt amit eddig. Sima terepen 2 ellenfél összecsap, íjászok, lövészek elől, gyalogság, lovasság elől, tűzéréség hátul. Összecsapnak, lovasság üti a gyalogságot, lovasságot ütik a pikások (lándzsások), az íjászok lőnek előre stb..

    Adott az alap motor, egységekkel, terep objektumokkal, animációval. A grafikus szépen megrajzolta a magyar zászlót, meg a páncélokat, a kóder beállította a karakterek hp-ját (életerejét) és összeküldte a két ellenfelet. Hol van a stratégia, a véletlen faktor? Taktikai elemek, visszavonulás színlelése. Valami bonyolult algoritmust írtak- e a tisztelt modderek, mert ez így sajnos, csak egy total war mod. Az egységek száma is megegyezik a játékban megszokott maximális limittel, gondolom nem engedi a motor több egység egy idejű mozgatását. Gyanítom itt a 100 egység 1000 darabot mutat, hogy az arányaiban meg legyenek … Mi lett volna? Meg mondom mi lett volna, nem néztem utána a mohácsi csatának, sem a projectnek, de hogy nem volt mindenkinek csili vili páncélja és mosott ruhája akkor az biztos. Folytathatnám, láthatólag a szakértők, történészek, a doktoránusz jól megszakértették biztos :)