• Balumann
    #3
    Tehát, készítenek egy árkád lövöldét, amiben kisebbek a pályák a többi sikeres játékhoz képest, kevesebb jármű lesz benne, gondolom kevesebb fegyver és mindenből kevesebb, DE belerakják azokat a robotokat amik a fuel of warban is bennevoltak (távirányítós helikopter). Akármilyen szépen,optimistán is próbálták megfogalmazni ezt a cikkben, ebből kétlem, hogy valami értelmes lesz.
    Az FPS piac meg messze nincs telítve, még mindig van bőven olyan terület az fps-en belül, ahol lehetne nagyokat tarolni, pl. kicsit nagyobb realisztikával, kooperatív mód, nagyobb csapatmunkát igénylő multiplayer játékmódok, egy jó pálya illetve módszerkesztő vagy széleskörű beállításlehetőségek, hogy a különböző stílus kedvelői is ki tudják választani az igényüket (pl. árkád deathmatch, vagy komoly csapatmunkát igénylő realisztikus küldetések). Armed Assault és Battlefieldek között kurva nagy szakadék van még.