• kekpafrany
    Atkellene rendezni az eloiteleteiteket. Mert, hogy minden cikk utan azt olvasni - amit brit tudosok irtak - hogy "ejj jajj jajjaj haajaajj! brit tudosok bzmeg", azert mar kezd hihetetlen lenni. Nem unjatok meg, hogy mindig ugyanazt irjatok? Valoban sokszor eleg ertelmetlennek tuno dolgokkal foglalkoznak, attol meg nem kell ezeket ujra meg ujra beirni. A psziches betegseg pedig az kedves Bonfire, mikor igy reagalsz arra mikor valaki azt mondja neked tan nem kene az egesz napod a monitor elott tolteni. Zoliz irta le az igazsagot, csak azt nem ertem, hogy akkor, hogyan lehet ilyen alairasa? Biztos rajott, hogy tenyleg nem tud szabadulni :)

Betegseg az is, hogy minden cikkhez oda kell irni: "Csak a terroristak..." + "En ertek mindenhez, minden ugy van ahogy en gondolom, aki sztem nem az paraszt es nem vitazok vele" (tobbe kevesbe Epikurosz pajtas ilyen (es tessek itt a magas labda a pajtas szo, gondolkozz valami elmes replikan, vagy ird, hogy nem is kellett rajta gondolkozz..)) - csak, hogy tudd, hogy ujat mar nem mutatsz =P

Kicsit osszevissza volt, elnezest sietek.