• willcox
    #7
    Nem feltétlenül jelenti azt egy terméknél, hogy ha sikeres, az jó is.
    Voltak már fantasztikus eladási adatokat produkáló termékek, mint tamagochi, yoyo, tiki-taki, stb. Egyik sem volt jó, csak divat volt megvenni. Az ifos annyiban más, hogy azon túl, hogy nem jó, még drága is. Valójában ez is csak egy divattermék (minden táblagép az), aminek a használati értéke és használhatósága nagyon erősen megkérdőjelezhető, viszont mivel drága, ezért az emberek irigykedve figyelik azokat, akiknek van. Azt hiszik, hogy ha nekik is lesz, akkor róluk is majd azt hiszik, hogy tehetős emberek. Az emberek szeretnének gazdagok lenni, de ha már nem azok, akkor legalább annak látszani. Pedig a gazdagság nem itt kezdődik, hogy van-e valakinek ifosa. Ez a rohadtalma pszichológiai trükkje: a termékei nem kerülnek annyiba, mint egy kacsalábon forgó palota, vagy egy luxusautó, de aki ezeket a túlárazott szarokat megveszi, az egyből különbnek érzi magát. Ezért veszik ezt a sok fost, mert ezeknek az ára még kiköhöghető.