• paraszgyerek
    #7
    A gond az hogy a színes kütyü nyomogatása nem pótolja a lexikális tudást, másképp szólva a tudáshoz nem vezet királyi út.
    A számológépet sem szabad(na) engedni amíg papíron nem tudja a diák elvégezni az alapműveleteket, és a körzőt-vonalzót sem pótolja a rajzolóprogram.

    Nyilván haladni kell a korral és ennek is meglehet a helye ( az tényleg nem rossz ha a matek példatár, irodalomkönyv, kötelező olvasmányok tárolására alkalmas egy e-book jellegű eszköz ), de egészségügyi szempontból annak sokkal inkább e-inkes eszköznek kellene lennie. Vagy kihajtható, egyik fele e-ink a másik lcd... )

    A periódusos rendszernél maradva való igaz hogy csinos összeállításokat lehet összecopy-paste-ezni, de ettől nem hiszem hogy egy kémiai egyenletet bármivel is jobban tudna megoldani a csemete. Persze, látványos ahogy nyomogatják a kütyüt, jól eladható azoknak a buta gazdag szülőknek akik azt hiszik hogy az ő kölküknek ezzel már "fájdalommentesen" lehet tanítani a kémiát...